Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 22 Mar 2024 10:23:17 +0200

Tere!

Viljandi Vallavalitsus menetleb praegu projekteerimistingimuste taotlust nr 
2411002/02220 aadressile Viljandi maakond, Viljandi vald, Peetrimõisa küla, 
Veski tee 1 (null) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Riigimaantee 24138 Karula tee katastriüksuse 
(katastritunnus 89901:001:2388) naabruses Peetrimõisa külas Veski tee 1 
katastriüksusel soovitakse muuta detailplaneeringuga määratud 
kanalisatsioonipaigaldise asukohta. Veeseaduse alusel kehtestatud nõuete 
kohaselt ei või omatarbeks kasutatava joogiveekaevu ja imbsüsteemi vaheline 
kaugus olla väiksem kui 60 m. (Veeseadus–Riigi Teataja § 127 lg 1; Heitvee 
ja saasteainete pinnasesse juhtimine ei ole lubatud veehaarde 
sanitaarkaitsealal ja hooldusalal ning lähemal kui 50 meetrit 
sanitaarkaitseala või hooldusala välispiirist. Omatarbeks kasutatava 
joogiveekaevu hooldusala või sanitaarkaitseala on 10 meetrit). Sellest 
tulenevalt ulatub kanalisatsiooni imbväljaku piiriülene mõju teile kuuluvale 
katastriüksusele. Projekteerimistingimuste taotlusele lisatud 
teostusmõõdistuse kohaselt on muudetud ka elamu ehitusprojektis olnud 
drenaaži lahendust. Palun anda arvamus projekteerimistingimuste andmiseks 
Veski tee 1 kanalisatsioonipaigaldiste asukohtade muutmise osas hiljemalt 
02.04.2024. Ehitusseadustiku § 36 lg 6 ja § 42 lg 9 kohaselt, kui arvamuse 
andja ei ole kümne päeva jooksul arvamust avaldanud ega taotlenud tähtaja 
pikendamist, loetakse, et arvamuse andja ei soovi arvamust avaldada.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/26925491>  (menetlus nr: 
421015), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 01.04.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Viljandi Vallavalitsus) või menetleja (MERIKE KAHK) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister